El Consorci de promoció turística presenta la campanya de màrqueting Penedès Secret

Divendres, 26 de juliol de 2019 a les 00:00

PENEDÈS SECRET no ho diguis a ningú, és la nova campanya de màrqueting que acaba de presentar el Consorci de promoció turística del Penedès.

La setmana passada en un entorn únic i singular del Penedès, entre molins papares i el camí del Riu, el CPTP va presentar la campanya de màrqueting turístic “Penedès Secret no ho diguis a ningú” a Sant
Pere de Riudebitlles. Un acte amb molta assistència que va començar amb un recorregut pels carrerons de la vila fins arribar al Moli de Cal Xerta i l’espai HD Riudebitlles, on es van descobrir
els primers secrets del Penedès a través d’una exposició que anirà recorrent els municipis del Penedès.


La campanya té com a objectiu seduir al visitant a través de les curiositats i anècdotes del territori i fer que els penedesencs i penedesenques siguin els amfitrions de la destinació.
Ahir es varen desvetllar els 10 primers Secrets del Penedès, fruit de les converses, entrevistes i trobades amb els seus protagonistes i altres agents del territori, que junts han fet possible que
aquests secrets siguin encara més especials.


Penedès Secret, vol ser un repositori de secrets per descobrir el territori, alguns coneguts per força gent, d’altres gairebé guardats amb pany i clau i que només coneixen els afortunats de la zona. Mica en mica, secret a
secret, s’aniran descobrint al públic i aviat esdevindran un punt de partida per mostrar també tota l’oferta turística del Penedès, tant d’agents públics com privats, per tal que el visitant pugui reservar i trobar propostes relacionades.
En Xavier Lluch president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès i l’Alcalde de Sant Pere de Riudebitlles Joan Llort, coincidien en destacar la importància del turisme en el territori, el
dinamisme de la campanya i l’oportunitat que tenim per seguir millorant i respectant l’entorn perquè tant el resident com el visitant es senti a gust al Penedès.


Nuria Sala directora del consorci feia èmfasi en els 3 reptes que ha d’assolir la campanya: que sedueixi al visitant, que sigui curiosa i personal i que no tingui data de caducitat i per tant,
oberta i viva per a tots els agents del territori públics i privats.
Aquesta campanya feta amb molt de cor i amb molt recorregut per endavant, s’ha desenvolupat des del Consorci amb l’empresa Aquells nois tan simpàtics i el suport de la Diputació de Barcelona.

Darrera actualització: 26.07.2019 | 09:36